Marek Wiatr - artysta, śpiewak, malarz, grafik - jednym słowem człowiek renesansu. Pochodzi z jednej z najbardziej znanych rodzin na Podkarpaciu. W domu rodzinnym bywali m. in. Leon Wyczółkowski, Emil Zegadłowicz, ambasador, wiceminister spraw zagranicznych Alfred Wysocki. Rodzina zaprzyjaźniona była z córką Marii Konopnickiej - Zofią Mickiewiczową i córką Wojciecha Kossaka - Magdaleną Samozwaniec. W czasie okupacji mieszkał w jego domu malarz - batalista Stanisław Studencki. Obecnie jego dom odwiedzają najwybitniejsi przedstawiciele życia kulturalnego, znani artyści i politycy. Atmosfera w jakiej wyrastał nauczyła go szacunku do ludzi i sztuki, oraz dała asumpt późniejszym jego zainteresowaniom. Wahał się jakiś czas czy poświęcić się malarstwu czy muzyce. Szczęśliwie udało mu się pogodzić obie te dziedziny. Studia muzyczne ukończył na Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie śpiewu prof. Heleny Szubert-Słysz, następnie kształcił się w Weimarze na kursach mistrzowskich pod kierunkiem światowej sławy barytona Pawła Lisitziana Uczył się jednocześnie malarstwa u artysty malarza Stanisława Kochanka, a potem w Krakowie, w pracowni prof. Alojzego Siweckiego. Koncertuje w kraju i poza jego granicami. Od wielu lat pełni funkcję dyrektora artystycznego Polskiego Festiwalu Narodowego w Żarnowcu. śpiewa na różnych koncertach charytatywnych przekazując również prace malarskie na te cele. Jego nastrojowe pejzaże zdobią mieszkania artystów w wielu krajach świata. Ma w swoim dorobku ponad dwadzieścia wystaw zbiorowych i indywidualnych w Polsce i za granicą.
Anna Nowożyn - zdobywczyni wielu nagród i wyróżnień na krajowych oraz międzynarodowych konkursach wokalnych: I wyróżnienie na Międzynarodowym Konkursie im. L. Różyckiego w Gliwicach (1999), II nagroda oraz nagroda specjalna na Międzyuczelnianym Konkursie Słowiańskiej Muzyki Wokalnej w Katowicach (2001), II nagroda na Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym im. H. Halskiej we Wrocławiu (2003), III nagroda oraz nagroda specjalna prof. Heleny Łazarskiej na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. M. Trnavskiego w Trnavie (2004), III nagroda oraz wyróżnienie przyznane przez Zespół Orkiestry Opery Krakowskiej na Międzynarodowym Konkursie Sztuki Wokalnej im. A. Sari w Nowym Sączu (2005), nagroda specjalna na Międzyuczelnianym Konkursie Wykonawstwa Polskiej Pieśni Artystycznej im. E. Kossowskiego w Warszawie (2005), I nagroda w kategorii operowej oraz I nagroda w kategorii oratoryjno-pieśniarskiej, a także Dyplom Grand Prix na Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym w Dusznikach-Zdroju (2006), II nagroda ex aequo pierwszej nie przyznano ) oraz sześć nagród pozaregulaminowych na Konkursie Wokalnym im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy (2006).
Jej talent muzyczny został zauważony oraz wyróżniony przez wielkich artystów i pedagogów ( prof. Helena Łazarska, prof. Ingrid Kremling-Domański, prof. Jerzy Artysz, prof. Ryszard Karczykowski, prof. Ralf Doring) pod kierunkiem, których doskonaliła swoje umiejętności w ramach licznych kursów wokalnych w Polsce i za granicą.
Brała udział w światowej prapremierze musicalu „Canterville Ghost“ J. T. Williamsa w Teatrze Rozrywki w Chorzowie ( 2000 ), a także w prawykonaniu mszy „Domus Dei“ W. Stępnia z Orkiestrą Muzyki Nowej – dyr. Szymon Bywalec ( 2003). W 2005 wystąpiła z Akademicką Orkiestrą Symfoniczną pod batutą dyr. Gabriela Chmury w Koncercie Nadzwyczajnym z okazji Jubileuszu 75-lecia Akademii Muzycznej im. K.Szymanowskiego.
Jako studentka kreowała postać Pierwszej Damy w studenckim spektaklu „Czarodziejski flet“ W. A. Mozarta, a już jako solistka Opery Śląskiej zadebiutowała partią Safii w operetce „Baron cygański“ J. Straussa.
Feliks Wedera - śpiewak o szerokim repertuarze operowym, operetkowym, oratoryjno–kantatowym i pieśniarskim.
W repertuarze posiada 44 partie operowe i operetkowe /także oryginalne wersje językowe/, m.in. Nemorino – „Napój miłosny”, Alfred – „Trawiasta”, Tamino – „Czarodziejski flet”, Ferrando – „Cosi fan tutte”, Stefan – „Straszny dwór”, Szujski – „Borys Godunow” , Barinkay –„Baron cygański” , Daniłło – „Wesoła wdówka” , Ismael – „Nabucco”.
Jest autorem samodzielnych realizacji koncertów i przedstawień , adaptacji przedstawień do warunków objazdowych ,autorem scenariuszy koncertowych i adaptacji tekstowych „Zemsty nietoperza”, „Barona cygańskiego”, „Studenta Żebraka”, ”Czarodziejskiego fletu” w oryginalnych wersjach językowych, cenionym asystentem reżysera.
Na scenie Opery Śląskiej współpracował z wieloma wybitnymi dyrygentami i reżyserami.
Przez kilka sezonów stale współpracował z Operą Krakowską /”Trawiata” ,”Baron cygański”/ , Operą Wrocławską /”Baron cygański”/, Operetką Śląską / „Ptasznik z Tyrolu”, ”Wesoła wdówka” , „Orfeusz w piekle”/.
Liczne tourne zagraniczne m.in. z zespołem Opery Śląskiej dwukrotnie USA i Kanada , wielokrotnie RFN i Włochy, Czechosłowacja , Węgry , Portugalia. Koncerty w prestiżowych salach koncertowych Frakfurtu , Berlińskiej Filharmonii im. Karajana ,Konzerthalle w Berlinie, Katedrze św. Patryka w Nowym Jorku. Przez dwa sezony współpracował z Landestheater Linz w Austrii. Współpracował z wieloma orkiestrami filharmonicznymi m.in. Filharmonią Śląską, Zielonogórską, Opolską, Toruńską Orkiestrą Kameralną, Orkiestrą Filharmonii w Frankfurcie. Nagrania dla TVP – „W karnawałowym nastroju” ,”W kręgu opery” ,”Baron cygański”; Nagrania dla Polskiego Radia – cykl „Miłość poety” R. Schumanna. Płyty CD – „Nabucco”, „W krainie operetki – zagraj mi melodię swą”, „Wino, kobiety i śpiew”. Laureat „Złotej płyty” i „Platynowej płyty” za nagranie CD „Nabucco”- G. Verdiego.
Małgorzata Westrych – absolwentka Krakowskiej Akademii Muzycznej, pianistka, znakomita akompaniatorka, doskonały partner na scenie. Wieloletnia korepetytorka solistów śpiewaków w Operze Krakowskiej. Obdarzona znakomitym słuchem muzycznym. Współpracę z nią cenią sobie najlepsi soliści operowi: Wiesław Ochman, Ewa Warta-Śmietana, Magdalena Idzik, Urszula Kryger – to tylko niektórzy, którym towarzyszyła na festiwalach muzycznych, zarówno w kraju jak i za granicą. Wieloletnie doświadczenie w połączeniu z talentem sprawia, że brzmienie jej akompaniamentu stanowi niepowtarzalne dopełnienie każdego występu, a współpraca z nią jest gwarancją sukcesu niejednego koncertu.